Wednesday, May 1, 2013

Long...long time not updating blog...^_^


Assalamualaikum...setelah sekian lama...baru ari nie luangkan masa nk update blog...insyaAllah lepas nie akan rajin2kan diri utk upadate blog nie...:)

Juz sharing little bit  my life journey as a wife, ibu, employee and student..alhamdullilah this year insyaAllah my final year for study (juz plan to finish it this year...but it's depends insyaAllh dgn izin-Nya)...then this year my daughter akan menduduki upsr & psra (it's hard year...ibu & ayah always be your & insyaAllah u can do it...Amin)

Another story to share...now I'm a Shaklee Independent Distributor, I'm registered my company 'Bellariss Enterprise'...hehehe...dah cuba supplements Shaklee baru tau kesannya (dgn izin-Nya)...selain tu bole gak utk tambah2 income...:)....rmai yg dah berjaya...hope one day I be the one of them too...amin...:)...Alhamdullilah some of my plan was done...;)

ok, will be continue next time...insyaAllah...see u..:)

No comments:

Post a Comment